Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Försenat flyg, hur gör jag?

Vi mailade Novair efter vår senaste flygresa i mitten av april, fick autosvar att  de skulle återkomma, hörde inget mailade igen i slutet av maj och bla. hänvisade till mitt mail i april, fick samma autosvar igen, sedan har jag fortfarande inte fått svar av dem och det är den 25/6.
Ska inte behöva ta över 2 månader för att få ett svar från deras kundtjänst tycker jag.
Finns det något telefonnummer till deras kundtjänst?

Kommentarer

  • Hej Lena!

    Handläggningstiden för reklamationer är cirka 8 veckor, så det är därför du inte fått svar ännu!
    Ring gärna till Novairs kundtjänst så får du hjälp, telefonnumret är 08-519 307 77 (Tonval 2).

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Contact Center

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.