Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

När kommer biljetten?

När får jag min biljett?
Apollo Contact Center Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej
    När du bokar din resa får du ett mejl som heter Dina resedokument. Detta dokument är din biljett och ska tillsammans med din bokningsbekräftelse skrivas ut och tas med på resan.

    Med vänliga hälsningar
    Terese Contact Center
  • Har inte kommit
    Rita
  • Hej Rita!

    Om du inte har fått din biljett så får du kontakta våran kundservice över telefon på 0771- 37 37 37.

    Med vänlig hälsning
    Linnea K Contact Center
  • Hej
    Min biljett och min bokningsbekräftelse ser exakt lika ut. Kommer det någon annan biljett?
    Hilda
  • Hej Hilda!

    I din bokningsbekräftelse ska det stå om separata flygbiljetter bifogas. Du kan kontrollera detta genom att kontakta oss över telefon på 0771- 37 37 37.

    Med vänlig hälsning

    Linnea K Contact Center
  • Hej

    Jag och min man ska åka till Berlin den 30 augusti, vi har betalat hela resan och fått bokningsbekräftelsen på mejl men biljetterna har inte kommit än. Finns det anledning till oro?

    Tina
    Kristina
  • Hej Tina,

    Resedokumentet som du fått på mail är din biljett. Där står alla biljettnummer högst upp. Om du har ytterligare frågor eller funderingar kring det är du varmt välkommen att ringa in till oss på tel 0771 - 37 37 37.

    Med vänliga hälsningar


    Mathilda Contact center
  • Hej igen
    Men jag har bara fått bokningsbekräftelsen.

    Mvh/Kristina
    Kristina
  • Hej Kristina,

    Ring gärna in till oss ifall du inte fått din biljett. Vi har tel 0771 - 37 37 37.

    Hälsningar
    Mathilda Contact center
  • Hej
    Har fått resedokument men kan inte skriva ut biljetterna? Vad kan det bero på. När jag ser dessa i mobilen så är dessa biljettnumren markerad med blått men när jag skulle gå in i datorn hemma så är dessa vitmarkerad??? Får inte ut biljetterna 
    Pia
  • Hej Pia!

    Har du testat att skriva ut det direkt från mejlen? Alternativt att markera all text och högerklicka och tryck på skriv ut? Kanske behöver du godkänna något pop up fönster som kommer upp?

    Vänliga hälsningar
    Elin E Contact Center
  • Hej ringde till Apollo och hon meddelade att det räcker med resedokumentet. Stämmer inte detta?
    Mvh Pia
    Pia
  • Hej Pia,

    jodå det räcker om du har med resedokumentet och det är bra om du har tillgång till biljetterna och alla referensnummer i mobilen.

    Vänliga hälsningar
    Elin E Contact Center
  • Hej. Vi beställde så att biljetterna ska komma med posten,men dom har inte dykt upp än. Hur länge dröjer det.
    Emma
  • Hej Emma
    Biljetten skickas när det är två till tre veckor kvar till avresa.
    Har du ett bokningsnummer jag kan kika på?

    Vänligen
    Linnea P Contact center
  • Jag har bara fått en bokningsbekräftelse och inget resedokument. Hur gör jag?
    Henny
  • Hej Henny,

    Din biljett skickas när resan är slutbetald och när det är ca två till tre veckor kvar till avresa.

    Vid sista minuten resor kan biljetten skickas ut närmare inpå avresa beroende på vilket flygbolag du flyger med.

    Återkom till oss på tel: 0771 - 37 37 37 om du ännu inte fått din biljett.

    Med vänliga hälsningar
    Ylva

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.